Ауді Центр Львів Новини

Свіжі та актуальні новини від Ауді Центр Львів.

  1. Новини
  2. Компанія ТОВ "НІКО Захід Преміум" з 1 лютого 2025 року переходить на обслуговування клієнтів за допомогою електронного документообігу
01.02.2025
Новини від Audi

Компанія ТОВ "НІКО Захід Преміум" з 1 лютого 2025 року переходить на обслуговування клієнтів за допомогою електронного документообігу

Все для зручності та економії часу наших клієнтів.

Audi

Електронний документообіг (ЕДО) сьогодні — не просто тренд, а потреба бізнесу. Він допомагає компаніям оптимізувати документообіг, швидше підписувати документи, оформлювати постачання товарів, надання послуг і налагоджувати інші бізнес-процеси.

Електронний документообіг дає ряд переваг. Головні з них:

  • Економія часу. В сервісі ЕДО надіслати і підписати документ (договір, акт виконаних робіт) можна за лічені хвилини. Це дозволяє прискорювати процеси, швидше укладати угоди з партнерами, налагоджувати постачання товарів тощо. Завдяки ЕДО швидкість підписання документів зростає у рази, а адміністрування процесів значно спрощується.
  • Економія коштів. Завдяки електронному документообігу зменшуються витрати на друк, надсилання документів, утримання архіву.
  • Автоматизація бізнес-процесів. Сервіси ЕДО спрощують погодження і підписання документів всередині компаній і з бізнес-партнерами. Відповідальні працівники можуть контролювати ці процеси і своєчасно усувати проблеми.
  • Уникнення ризиків. Електронні документи неможливо загубити або викрасти. В сервісі ЕДО їх можна знайти за лічені секунди.

Тому, компанія «НІКО ЗАХІД ПРЕМІУМ» вирішила перевести в електронну форму документи, що оформляються при наданні послуг СТО: рахунки, наряд-замовлення, видаткові накладні та акти виконаних робіт.

Сьогодні провайдери пропонують різні системи електронного документообігу для різних потреб бізнесу. Компанія використовує сервіс електронного документообігу «M.E.Doc».

Що це означає для клієнта?

Документи, що оформляються при наданні послуг СТО: рахунки, наряд-замовлення, видаткові накладні та акти виконаних робіт, будуть створені електронно, з необхідними реквізитами аналогічно паперовим документам та надіслані через «M.E.Doc» у бухгалтерію клієнта/контрагента.


Для детальнішого пояснення щодо особливостей переходу на ЕДО звертайтесь

за телефоном +38 032 297 1 297 або +38 050 346 5 766 (Viber).




Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.