Audi S4 Limousine

Audi S4 Limousine

Легкий і потужний.

Джерелом енергії S4 є створений практично заново бензиновий двигун V6 із системою безпосереднього впорскування і турбонаддувом. Потужність двигуна 3.0 TFSI становить 354 к.с. Крутний момент 500 Нм доступний у широкому діапазоні обертів - від 1300 до 4500 об/хв. Від попередника агрегат відрізняється більшою потужністю і крутним моментом, а також нижчою витратою пального та меншою вагою.

Двигун 3.0 TFSI в новому Audi S4 Limousine
Двигун 3.0 TFSI в новому Audi S4 Limousine

   Новий Audi S4 набирає першу «сотню» за 4,7 секунди, а на позначці 250 км/год спрацьовує електронне обмеження. Попри видатну динаміку, цей агрегат надзвичайно економічний. У комбінованому циклі він споживає менше 7,4 л пального на 100 км, а викиди СО2 становлять 170 г/км.

Свій внесок у досягнення таких показників робить і нова ефективна 8-ступенева АКП tiptronic, що вирізняється високою швидкістю та плавністю роботи. Якщо дозволяє ситуація, вона переходить у режим руху накатом заради економії пального.

Традиційно для моделей серії «S» за видатні ходові якості відповідає постійний повний привод quattro. У нормальному режимі руху функція імітації центрального диференціала розподіляє крутний момент між задньою і передньою осями у співвідношенні 60:40. Залежно від конкретної ситуації на передню вісь може перекидатись до 70%, а на задню - до 85% крутного моменту. Доповнює можливості quattro система керування вектором тяги з інтелектуальним алгоритмом роботи. Під час динамічного проходження поворотів внутрішні колеса легко пригальмовують, щоб запобігти пробуксовуванню. Завдяки цьому забезпечується підвищена точність керування, маневреність та курсова стійкість. Опціональний спортивний диференціал додатково поліпшує керованість, активно розподіляючи крутний момент між задніми колесами. 

Підвіска Audi S4 Limousine Новий Audi S4 впевнено долає найкрутіші повороти як на гоночній трасі, так і на гірських перевалах. Рухаючись по автомагістралі на великій швидкості, автомобіль ідеально тримає курс. Це стало можливим завдяки новій конструкції п'ятиважільної передньої і задньої підвіски, що дозволяє чітко відокремлювати поздовжні та поперечні сили, забезпечуючи оптимальну керованість у будь-яких ситуаціях. Ще одна перевага підвіски та електромеханічного підсилювача рульового управління - надзвичайно мала вага. За доплату можна замовити динамічне рульове управління зі змінним коефіцієнтом підсилення, що залежить від швидкості руху. Висота кузова зі стандартною підвіскою серії «S» на 23 мм нижча за базову версію, а дорожній просвіт - такий самий (за умови встановлення опціональної адаптивної підвіски). Доступна у базовій комплектації система керування динамікою руху Audi drive select контролює роботу двигуна, рульового управління, АКП tiptronic, спортивного диференціала та адаптивних амортизаторів. З її допомогою водій може регулювати характеристики ходової частини у різних режимах.