• A4 Avant
    A4 Avant
    Ціна: від 1 112 590 грн.

    Витрата пального*: 3,8-6,4 л/100км

    Середні викиди CO2*: 99-147 г/км


  • A4 allroad quattro
    A4 allroad quattro
    Ціна: від 1 519 217 грн.

    Витрата пального*: 5,1-5,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 137-146 г/км


  • S4 Limousine
    S4 Limousine

    Витрата пального*: 7,3-7,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 166-170 г/км


  • S4 Avant
    S4 Avant

    Витрата пального*: 7,5-7,6 л/100км

    Середні викиди CO2*: 171-175 г/км


  • A6 Limousine
    A6 Limousine
    Ціна: від 1 256 461 грн.

    Витрата пального*: 4,2-6,9 л/100км

    Середні викиди CO2*: 109-164 г/км


  • A6 Avant
    A6 Avant
    Ціна: від 1 344 067 грн.

    Витрата пального*: 4,4-7,1 л/100км

    Середні викиди CO2*: 114-169 г/км


  • A6 allroad quattro
    A6 allroad quattro
    Ціна: від 1 894 937 грн.

    Витрата пального*: 5,5-6,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 145-172 г/км


  • S6 Limousine
    S6 Limousine

    Витрата пального*: 9,2-9,4 л/100км

    Середні викиди CO2*: 214-218 г/км


  • S6 Avant
    S6 Avant
    Ціна: від 2 914 248 грн.

    Витрата пального*: 9,4-9,6 л/100км

    Середні викиди CO2*: 219-224 г/км


  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant
    Ціна: від 3 915 920 грн.

    Витрата пального*: 9,6 л/100км

    Середні викиди CO2*: 223 г/км


  • A8 L
    A8 L
    Ціна: від 2 480 000 грн.

    Витрата пального*: 7,8-5,6 л/100км

    Середні викиди CO2*: 178-146 г/км


  • SQ5 TFSI
    SQ5 TFSI
    Ціна: від 2 261 264 грн.

    Витрата пального*: 8,3-8,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 189-195 г/км


  • SQ7 TDI
    SQ7 TDI
    Ціна: від 3 115 562 грн.

    Витрата пального*: 7,2-7,5 л/100км

    Середні викиди CO2*: 189-198 г/км


  • R8 Spyder
    R8 Spyder

    Витрата пального*: 11,4-12,3 л/100км

    Середні викиди CO2*: 272-287 г/км


Audi S4 Avant

Audi S4 Avant

Втілення спортивних якостей.

Новий S4 Avant гарантує динаміку і враження від керування, притаманні справжнім спорткарам. Дизайн автомобіля став гострішим, а потужність зросла: з двигуном 3.0 TFSI потужністю 354 к.с. Audi S4 Avant прискорюється до першої «сотні» усього за 4,9 секунди і продовжує набирати швидкість до досягнення позначки 250 км/год. Атлетичний дизайн, гідна спорткара динаміка та інноваційні технології у поєднанні з традиційними для серії «S» деталями не залишать байдужим нікого.

Двигуни Audi A4 Avant
Двигуни Audi A4 Avant
Ключовим для всіх семи моторів лінійки є спільний принцип - менша витрата пального з одночасним збільшенням потужності. Порівняно з попередніми моделями витрата пального скоротилась на 21%, а потужність зросла майже на 25%.
Audi virtual cockpip
Audi virtual cockpip
Опціональна віртуальна комбінація приладів Audi - блискучий приклад запровадження високих технологій. На дисплеї високої роздільної здатності діагоналлю 12,3" досить місця для виведення різноманітної інформації.
Матричні світлодіодні фари Audi Matrix LED
Матричні світлодіодні фари Audi Matrix LED
Безпека, ефективність і привабливий дизайн: у світлодіодних фарах Audi Matrix пучок дальнього світла формує система з трьох рефлекторів, що об'єднують сяйво окремих маленьких світлодіодів. Залежно від ситуації блок управління активує рефлектори і регулює потужність освітлення, обираючи одну з 64 градацій яскравості. Така конструкція забезпечує високу точність світлового потоку у поєднанні з максимальною світловою віддачею і дозволяє відмовитись від застосування рухомих елементів.
Audi smartphone interface
Audi smartphone interface
Інтерфейс Audi для підключення смартфонів (опція) забезпечує найвищий рівень інтеграції і дозволяє користуватися в автомобілі технологіями Apple Car Play та Android Auto. Після підключення смартфона на базі iOS або Android через USB-роз'єм у системі з'являється додаткове меню, що надає доступ до вмісту і функцій пристрою (навігація, телефон, музика та окремі додатки, такі як Spotify і WhatsApp). Мінімальні вимоги до обладнання - операційна система iOS не нижче версії 7.1 або Android не нижче 5.0 Lollipop. Управління функціями здійснюється за допомогою системи MMI з оновленим інтерфейсом. Віднині замість статичного меню з деревоподібною структурою використовується однорівневе меню, за логікою побудови подібне до зручного і зрозумілого інтерфейсу смартфонів.