• R8 Spyder
    R8 Spyder

    Витрата пального*: 11,4-12,3 л/100км

    Середні викиди CO2*: 272-287 г/км


Audi R8 Spyder

Audi R8 Spyder

З автоспорту – на звичайні дороги.

Від 318 км/год перехоплює подих. Шалені оберти 5,2-літрового двигуна V10 FSI, який розкручується до 7800 об/хв, у поєднанні з неповторним звучанням викликають мурашки по шкірі. З агрегатом потужністю 540 к.с. R8 Spyder V10 набирає першу «сотню» за 3,6 секунди, а швидкість 200 км/год досягається вже через 11,8 секунди після старту. І лише на позначці 318 км/год прискорення припиняється.

Поєднання системи впорскування у впускний колектор із системою безпосереднього впорскування дозволяє забезпечити покращену продуктивність з одночасним зменшенням витрати пального та рівня викидів. У середньому двигун споживає 11,7 л пального на 100 км, а рівень викидів CO2 становить 277 г/км.

Потужність 10-циліндрового атмосферного двигуна можна не тільки відчути - його унікальне звучання зробить незабутньою будь-яку поїздку. Запорукою цих яскравих вражень слугує випускна система з трапецієподібними спареними патрубками. З підвищенням обертів звуковий малюнок V10 стає ще ефектнішим та потужнішим.

Система повного приводу quattro

quattro означає виняткове зчеплення з поверхнею, покращену динаміку та ще вищий рівень безпеки. Жодна інша система привода не в змозі забезпечити такі видатні ходові якості. За двигуном V10 розташувалась 7-ступенева АКП S tronic з електронним управлінням, що вирізняється блискавичним перемиканням передач. Саме вона відповідає за передачу потужності на привод quattro нової конструкції. Розташована на передній осі багатодискова муфта з електронним управлінням і гідравлічним приводом, а також механічний диференціал на задній осі дозволяють насолоджуватись спортивним стилем керування. До того ж таке рішення забезпечує цілковитий контроль та виняткове зчеплення з дорогою. Крутний момент розподіляється між передньою й задньою осями залежно від поточної ситуації. 

Крім того, система керування динамікою руху Audi drive select пропонує додаткові можливості налаштування повного привода з урахуванням погодних умов і стану дорожнього покриття. Усього доступно чотири режими - «auto», «comfort», «dynamic» та «individual», у кожному з яких розкриваються різні риси характеру R8 Spyder V10: йому до снаги і щоденні поїздки, і гірські серпантини. Додаткові можливості для покращення керованості пропонує режим «Performance» (опція). Три його програми «dry» (суха дорога), «wet» (волога дорога) і «snow» (сніг) дозволяють адаптувати індивідуальні характеристики привода до стану дорожнього покриття.

Підвіска Спортивна підвіска R8 Spyder V10 забезпечує поєднання спортивного стилю водіння із впевненою поведінкою на дорозі. Спереду і ззаду використовується незалежна підвіска на здвоєних поперечних важелях, до переваг якої належать поліпшена кінематика, підвищена точність позиціонування коліс та виняткова маневреність. Спортивні гени помітні з першого погляду. Електромеханічний підсилювач рульового управління з диференційованим зворотним зв'язком забезпечує бездоганне відчуття дороги. Можна обрати й альтернативний варіант - динамічне рульове управління. Його передатне число змінюється залежно від швидкості руху з одночасною адаптацією ступеня опору керма.