Audi A8

Audi A8

Інтелектуальний та ефективний.

Підвіска Audi A8 L.

Продуманий перерозподіл
Продуманий перерозподіл

Активна підвіска Audi AI, доступна для Audi A8 в якості опції, виконує два основні завдання. По-перше, вона надзвичайно ефективно турбується про поздовжню та поперечну стабілізацію автомобіля за умови будь-якого завантаження з урахуванням стану дорожнього покриття і швидкості руху, забезпечуючи курсову стійкість. Це додатково сприяє відчутному покращенню комфорту руху. По-друге, ця інноваційна система забезпечує підвищений рівень пасивної безпеки: і без того практично ідеальне тягове зусилля, що забезпечується приводом quattro, при гальмуванні до повної зупинки додатково оптимізується шляхом якомога точнішого розподілу крутного моменту між усіма чотирма колесами. При цьому активно компенсується «кивання» вперед, а гальмівний шлях помітно скорочується. Крім того, під час бокового зіткнення автомобіль за півсекунди піднімається на висоту до 80 мм, що сприяє підвищенню рівня безпеки в салоні.

Практична реалізація всіх цих функцій стала можливою завдяки повністю електромеханічній підвісці, яка застосовує необхідні зусилля до окремих коліс з урахуванням конкретної ситуації. Керує її роботою центральний блок керування, що аналізує сигнали датчиків і подає відповідні команди на електромагнітні клапани, які забезпечують плавне регулювання амортизаторів.

Економічність - у серію Audi A8 - гібридний автомобіль із силовою установкою типу Mild Hybrid. Він став першим серійним автомобілем, що отримав комбінацію із двигуна внутрішнього згорання, стартера-генератора (з напругою 48 В, ремінним приводом і водяним охолодженням) і потужної літій-іонної акумуляторної батареї. Ця нова система дозволила створити необхідні передумови для реалізації цілого ряду вдосконалень, спрямованих у першу чергу на підвищення економічності та комфорту руху.

Стартер-генератор із ремінним приводом (RSG) виконує подвійну функцію: він працює як електромотор і як звичайний автомобільний генератор. Як електромотор він розвиває досить значний крутний момент, що дорівнює 60 Нм. Це зусилля використовується в Audi A8 з оригінальною метою: після досягнення потрібної швидкості руху в діапазоні від 30 до 160 км/год двигун внутрішнього згорання відключається на період до 40 секунд, що дозволяє плавно та з комфортом рухатися накатом без жодних викидів. Крім того, потужність стартера-генератора дозволяє в будь-який момент запустити двигун. Ви натискаєте на педаль акселератора, і двигун знову включається в роботу.

Під час уповільнення генератор теж має певні переваги: разом із потужною акумуляторною батареєю, розташованою над задньою віссю, він забезпечує інтенсивну рекуперацію. У результаті забезпечується повернення енергії, що вже була витрачена автомобілем. У багатьох ситуаціях таке використання енергії навіть ефективніше порівняно з вищезгаданим рухом накатом, і тому система керування приводом Audi A8 постійно контролює та аналізує ситуацію. Для цього використовуються дані передньої камери, а в разі потреби - результати роботи проактивного асистента підвищення економічності в поєднанні з інформацією про поточний відрізок шляху та показами комплексу датчиків.

Крім того, моделі нового покоління Audi А8 - це перші автомобілі, для яких буде використана нова система позначення потужності. Зокрема, першим із двох шестициліндрових двигунів нове маркування отримає версія з двигуном 3.0 TDI потужністю 210 кВт - такі автомобілі надійдуть у продаж як Audi A8 50 TDI, а моделі з двигуном 3.0 TFSI потужністю 250 кВт будуть представлені як Audi A8 55 TFSI.
Новий спосіб керування
Новий спосіб керування
Кожна швидкість ставить свої вимоги до керованості автомобіля. І якщо на малій швидкості йдеться перш за все про зручність, то з її підвищенням зростає важливість як гостроти реакції, так і курсової стійкості. Зручність означає, що ваш автомобіль поєднує маневреність, наприклад, Audi A4, із комфортом розкішного лімузина, а на крутих поворотах ви не надто активно працюєте рульовим колесом («гострота» рульового керування). Гостроту реакції ви сприймаєте як задоволення від керування, спортивний характер та спонтанність, а під курсовою стійкістю мається на увазі підвищений контроль навіть під час раптових поворотів рульового колеса.

З технічної точки зору тут криється суперечність, через яку донині доводилося йти на компроміс: інколи потрібно обирати або «гостроту», або курсову стійкість. Динамічне рульове керування всіма колесами дозволяє забути про цей одвічний компроміс завдяки застосуванню коригувальних зусиль до коліс на передній та задній осях, координацію яких забезпечує центральний блок керування. Алгоритм роботи цієї системи керування залежно від фактичної ситуації на дорозі відповідним чином перетворює кут обертання рульового колеса на оптимальні кути повертання коліс на передній та задній осях.

У результаті досягається значне покращення керованості: наприклад, в умовах міста маневрування та паркування потребує значно менших зусиль, оскільки завдяки повертанню задніх коліс у бік, протилежний до передніх, відчутно зменшується радіус розвороту. Під час руху заміським шосе ви маєте змогу насолоджуватися спортивною динамікою та точністю, адже автомобіль ідеально тримає дорогу. На автомагістралях завдяки можливості повороту всіх коліс в одному напрямку динамічне рульове керування всіма колесами забезпечує впевнену та стабільну поведінку автомобіля на дорозі. Цією перевагою можна насолоджуватися також у якості пасажира заднього ряду.