Audi Garantie > Garantie > Audi Deutschland

Новини Audi

Тур на Audi e-tron: десять європейських країн за 24 години

Audi e-tron ефектно продемонстрував свої можливості на довгій дистанції. 20 серпня дев'ятеро журналістів вирушили в тур протяжністю 1600 км від озера Блед (Lake Bled) у Словенії до м. Амстердама (Нідерланди).

Електричний позашляховик з великим запасом ходу і короткими зупинками для заряджання став дуже багатообіцяючою пропозицією. У поєднанні з потужною системою привода і комфортним салоном цей автомобіль пропонує неперевершені враження від подорожей електромобілем.

Озеро Блед розкинулося в ідилічному куточку на плато Поклюка (Pokljuka), що знаходиться на півночі Словенії. Звідси три моделі Audi e-tron 55 quattro, кожна з трьома журналістами на борту, вирушили з конкретним завданням: проїхати територією 10 європейських країн за 24 години. Маршрут протяжністю понад 1600 км пролягав через Австрію, Італію, Ліхтенштейн, Швейцарію, Францію, Німеччину, Люксембург і Бельгію до м. Амстердама (Нідерланди). На ділянках з надзвичайно різноманітним рельєфом Audi e‑tron продемонстрував, наскільки комфортний, динамічний та придатний для далеких поїздок перший електромобіль марки з чотирма кільцями.

Audi e-tron стоїть на порозі нової ери електромобільності і гучно заявляє про себе. «Наш електричний позашляховик - чудовий автомобіль для великих відстаней, адже він ідеально поєднує високу плавність ходу, динаміку та ефективність, - пояснив член ради директорів Audi Ганс-Йоахім Ротенпілер (Hans-Joachim Rothenpieler), відповідальний за технічний розвиток. - Під час туру для журналістів ми також продемонстрували, що на додачу до власне запасу ходу надзвичайно важливе значення має також можливість швидкого заряджання з потужністю 150 кВт».


Економія часу: швидке заряджання з потужністю 150 кВт

Під час заряджання постійним струмом на станціях заряджання високої потужності літійіонна батарея Audi e-tron поновлює 80 % своєї ємності менше ніж за 30 хвилин, забезпечуючи значну економію часу у поїздках на великі відстані. Ключовим елементом, який дозволяє використовувати високу потужність заряджання, є складна система регулювання температури. Крім цього, вона дозволяє гарантувати тривалий строк служби батареї у поєднанні з незмінно чудовими експлуатаційними характеристиками навіть в умовах високого навантаження.

Усі сім зупинок для заряджання під час туру - у Каринтії (Kärnten), Південному Тіролі (South Tyrol), землі Форарльберґ (Vorarlberg), кантоні Цюрих (Canton of Zurich), районах Брайсгау (Breisgau) та Айфель (Eifel) і неподалік від м. Льєжа (Liège) - були зроблені саме на таких станціях швидкого заряджання. Вони також входять до складу мережі e-tron Charging Service разом зі станціями заряджання змінним струмом, де Audi e-tron може заряджатися з потужністю до 11 кВт.

Власний сервіс заряджання Audi включає приблизно 100 000 точок заряджання у 19 країнах ЄС, і ця кількість постійно зростає. Для початку процесу заряджання у цих точках клієнтові потрібна лише одна картка. Щоб користуватися сервісом, власники автомобілів повинні будуть один раз зареєструватися на порталі myAudi та укласти індивідуальну угоду про заряджання. Виставлення рахунків здійснюється автоматично через обліковий запис користувача. Фізичні платіжні засоби не використовуються. Стандартизовані ціни у межах кожної країни означають, що ви можете вільно і легко подорожувати без потреби у постійному порівнянні цін.

Переможець етапу: ідеальне поєднання потужності, ефективності та комфорту

Завдяки мінливому рельєфу вздовж маршруту Audi e-tron 55 quattro також зміг продемонструвати свої унікальні переваги в плані динамічної керованості. В Альпах під час руху на підйомах автомобіль повною мірою застосовував максимальну потужність, яка становить 300 кВт, та крутний момент 664 Нм. На спусках автомобіль використовував усі переваги унікальної системи рекуперації, завдяки якій під час гальмування потужність відновлюється до 220 кВт із крутним моментом до 300 Н•м, і ця енергія перетворюється на електричну - показник, на який повинні рівнятися моделі‑конкуренти. На звивистих дорогах Південного Тіролю електричний повний привод також демонстрував оптимальне зчеплення з поверхнею та динаміку. Ця система гарантує безперервний і повністю регульований оптимальний розподіл крутного моменту між двома осями за частки секунди.

Під час руху зі сталою швидкістю на рівнинних ділянках уздовж р. Рейн, у Бельгії та Нідерландах значну роль у зниженні енергоспоживання відігравали досконала аеродинаміка та коефіцієнт опору 0,27. Крім того, протягом усього туру позашляховик з електроприводом продемонстрував блискучий результат завдяки винятковому рівню плавності ходу та акустичного комфорту, що практично не відрізняються від характеристик люкс-автомобілів. Те ж саме стосується і простору: зокрема, простір для ніг у задній частині став більшим завдяки конфігурації силового агрегату. Перелік взірцевих якостей, орієнтованих на далекі подорожі, довершують сидіння зі шкіряною оббивкою та функцією масажу, іонізатор для забезпечення першокласної якості повітря та фонове/контурне підсвічування, яке перетворювало салон в нічну пору на зону підвищеного комфорту.

За детальнішою інформацією звертайтеся, будь ласка, за телефоном 297-1-297


18 Вересня 2019

Повернення до списку

Ауді Центр Львів на Липинського 320x160_ASER_P_161002_rgb.jpg

Відділ продажу автомобілів:
79019 м. Львів, вул. Липинського, 54 Д
Тел.: +38 (032) 297-1-297
salon@audi.lviv.ua

Сервісний центр:
79019 м. Львів, вул. Липинського, 54 Д
Тел.: +38 (032) 297-1-297
service@audi.lviv.ua

Записатися на тест-драйв Тест-драйв

Обирайте будь-яку модель з нашого тестового парку та проведіть тест-драйв у зручний для Вас час.