Audi Garantie > Garantie > Audi Deutschland

Новини Audi

Новий Audi RS6

25 років RS, 25 років виробництва потужних універсалів від Audi: з випуском нового Audi RS 6 компанія Audi Sport заявляє про початок нового розділу в історії високопотужного Audi Avant. Ще вища потужність та економічність, підвищена завдяки системі м'якого гібриду, перетворюють Audi RS 6 Avant на ідеального партнера для будь‑яких цілей.

Широкий і потужний: дизайн екстер'єру

Унікальний для свого сегменту тип кузова привертає до себе увагу з першого погляду на новий Audi RS 6 Avant, навіть якщо він стоїть нерухомо. Модель RS отримала дизайн, підкреслено диференційований порівняно з базовою версією Audi A6 Avant. За винятком передніх дверей, даху і кришки багажного відсіку, екстер'єр складається виключно зі специфічних деталей у стилістиці RS. Кузов, ширина якого зросла приблизно на 40 мм з кожного боку завдяки збільшеним колісним аркам, акцентує увагу на унікальному характері потужного Audi Avant. 22-дюймові колеса підкреслюють ефектні пропорції.

Вигляд передньої частини максимально змінили, забезпечивши впізнаваність у масштабах усієї лінійки Audi А6. На додачу до нового капота з виступом для двигуна Audi RS 6 Avant також отримав фари від лінійки моделей Audi А7. Вони вирізняються не лише більш пласким і більш спортивним виглядом, але й дозволяють встановити в якості опції світлодіодні фари RS Matrix з лазерним освітленням і затемненими декоративними елементами, які стануть додатковою унікальною перевагою Audi RS 6 Avant порівняно з рештою автомобілів сімейства Audi A6. Як і задні світлодіодні ліхтарі, ці фари оснащені динамічними покажчиками повороту, що відтворюють розроблену ексклюзивно для версії RS анімацію при замиканні та відмиканні автомобіля.


Тривимірна структура у формі бджолиних стільників всередині решітки Singleframe забарвлена у глянцевий чорний колір. У поєднанні з більш пласкою і широкою геометрією це посилює враження від атлетичного вигляду Audi RS 6 Avant. Решітка Singleframe не має обрамлення, а на бампері відсутній логотип quattro. Під стандартними світлодіодними фарами у новому бампері RS з привабливими обрисами знаходяться повітрозабірники, що простираються майже до нижньої кромки фар. При їх створенні дизайнери надихались формами передньої частини суперкара Audi R8.

При погляді збоку у вічі одразу впадає характерний силует Avant - видовжена передня частина, довгий прямий дах і похилі задні стійки, що спираються на блістери quattro. Бокові накладки порогів у стилі RS з чорними вставками візуально підкреслюють виражений порив уперед. Динамічна задня частина складається з верхнього спойлера та бампера у стилі RS із заднім дифузором і декоративними елементами глянцевого чорного кольору. Традиційно для стилістики RS розташовані з обох боків вихлопні труби системи випуску відпрацьованих газів RS закінчуються овальними хромованими патрубками, а на замовлення доступна випускна система RS sport з патрубками чорного кольору.


Взірцевий силовий агрегат: двигун

Двигун 4.0 TFSI нового Audi RS 6 Avant розвиває потужність 441 кВт та крутний момент 800 Нм, який підтримується на такому високому рівні у діапазоні 2050-4500 об/хв. Динамічний седан розганяється до 100 км/год усього за 3,6 с. А ще за якісь 12 секунд Audi RS 6 Avant розвиває швидкість 200 км/год. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год. З доступним у якості опції пакетом dynamic максимальна швидкість універсала Audi RS сягає 280 км/год, а з пакетом dynamic plus - навіть 305 км/год.

Завдяки основній електричній системі з напругою 48 В двигун Audi V8 з подвійним турбонаддувом поєднує максимальну динаміку з високою економічністю. Ключовим компонентом системи м'якого гібриду (MHEV) є стартер-генератор з ремінним приводом. Завдяки йому під час незначного уповільнення можна відновити до 12 кВт енергії, яка зберігається в окремій літійіонній батареї. Якщо водій прибирає ногу з педалі акселератора на швидкості від 55 до 160 км/год, система керування приводом обирає один з двох варіантів: залежно від ситуації на дорозі та поточних налаштувань системи Audi drive select новий Audi RS 6 Avant здійснює рекуперацію енергії або рухається накатом до 40 с з вимкненим двигуном. При натисканні на педаль акселератора стартер-генератор перезапускає двигун. Технологія MHEV дозволяє рухатися у режимі «старт-стоп» на швидкості до 22 км/год. У режимі повсякденної експлуатації економія пального може сягати 0,8 л на 100 км.

Система відключення циліндрів COD (cylinder on demand) також належить до компонентів бортового обладнання, які сприяють підвищенню економічності. Під час руху на вищих передачах з низьким або середнім навантаженням та швидкістю ця система деактивує циліндри 2, 3, 5 і 8, відключаючи впорскування та запалювання і закриваючи впускні та випускні клапани. У режимі роботи на чотирьох циліндрах робочі точки активних циліндрів зміщуються у зону графіка, яка відповідає вищому навантаженню і підвищеній ефективності, тоді як деактивовані циліндри працюють практично без втрат, на зразок газових пружин. Коли водій натискає на педаль акселератора, вони миттєво підключаються.


Незважаючи на економічність, двигун 4.0 TFSI видає по-спортивному насичений звук справжнього Audi V8. Водій може впливати на звучання двигуна за допомогою системи Audi drive select. Система випуску відпрацьованих газів RS sport (пропонується як опція) з чорними патрубками вихлопних труб забезпечує максимально спортивне звучання. У режимах RS1 та RS2 з можливістю персоналізації користувачі самостійно вирішують, яким повинен бути звук: спортивним чи збалансованим.

У стандартну комплектацію входить 8-ступенева АКП tiptronic з оптимізованими моментами перемикання, яка забезпечує передачу потужності двигуна 4.0 TFSI на постійний повний привод quattro. За розподіл крутного моменту між передньою і задньою осями зі співвідношенням 40:60 відповідає повністю механічний центральний диференціал. Якщо одне з коліс починає пробуксовувати, більша частина крутного моменту автоматично спрямовується на вісь із кращим зчепленням. На передні колеса може бути спрямовано до 70 % крутного моменту, а на задні - до 85 %.

Функція селективного розподілу крутного моменту оптимізує маневреність і підвищує безпеку керування нового Audi RS 6 Avant: вона дещо пригальмовує колеса з меншим навантаженням на внутрішньому радіусі повороту ще до того, як вони почнуть пробуксовувати. Спортивний диференціал quattro, який входить до складу доступних як опція пакетів dynamic та dynamic plus, під час швидкісного проходження поворотів перерозподіляє крутний момент між задніми колесами відповідно до потреби, сприяючи покращенню зчеплення з поверхнею, курсової стійкості та динамічних характеристик.


Ще більше маневреності: підвіска

У новому Audi RS 6 Avant на передній і задній осях використовується п'ятиважільна підвіска, яка дозволяє окремо протидіяти поздовжнім та поперечним силам. У конструкції важелів та підрамників широко застосовується алюміній. Ширина колії становить 1668 мм спереду та 1650 мм ззаду.

Передбачена у стандартній комплектації адаптивна пневматична підвіска RS з можливістю регулювання жорсткості була налаштована спеціально для версії RS, а завдяки новим пружним пневматичним елементам з підвищеною на 50 % жорсткістю у поєднанні з пакетом dynamic plus вона вперше дозволила підняти максимальну швидкість до 305 км/год. До особливостей цієї підвіски належать доступність кількох режимів роботи і функція автоматичного контролю висоти кузова. Кузов нового Audi RS 6 Avant на 20 мм нижчий порівняно з версією Audi A6 Avant зі стандартною підвіскою. На швидкості 120 км/год і вище він опускається ще на 10 мм. У режимі Lift під час руху з малою швидкістю кузов підіймається на 20 мм. Широкий діапазон режимів роботи спортивної пневматичної підвіски RS пропонує водієві можливість вільно обирати між комфортом у далеких поїздках та максимальною динамікою.

У якості альтернативи доступна підвіска RS sport plus з системою DRC (Dynamic Ride Control). До її складу входять сталеві пружини та регульовані амортизатори з трьома ступенями жорсткості, які з'єднані між собою за допомогою діагональних трубопроводів і центрального клапана. При проходженні поворотів на високій швидкості клапани регулюють надходження робочої рідини в амортизатор на передньому колесі зі стисненою пружиною, розташованому на зовнішньому радіусі повороту. У результаті покращується підтримка та обмежуються коливання автомобіля у вертикальній і горизонтальній площинах. Завдяки цьому Audi RS 6 Avant щільніше притискається до дорожнього покриття, демонструючи покращену керованість. Амортизатори нового покоління з інтегрованим клапаном регулювання забезпечують значно помітніші відмінності між індивідуальними режимами системи Audi drive select.


У стандартну комплектацію нового Audi RS 6 Avant входить спортивне прогресивне рульове керування з прямим передатним числом. При збільшенні кута повороту керма система розвиває значно вище зворотне зусилля задля точнішого зворотного зв'язку. Підсилювач рульового керування нової конструкції забезпечує водієві відчуття безпосереднього зв'язку з дорогою. У якості опції, доступної у складі пакетів dynamic та dynamic plus, для нового Audi RS 6 Avant пропонується динамічна система рульового керування всіма колесами. Вона складається з комбінації динамічного рульового керування на передній осі, у якому використовується безступінчаста хвильова передача, та окремої системи рульового керування задніми колесами зі шпиндельним приводом і рульовими тягами. На низькій швидкості задні колеса повертаються на кут до 5 градусів у напрямку, протилежному до напрямку повороту передніх коліс. Це дозволило зменшити радіус розвороту на цілий метр і покращити маневреність Audi RS 6 Avant в умовах міста та у крутих поворотах. Під час руху з середньою і високою швидкістю задні колеса повертаються в одному напрямку з передніми на кут до 2 градусів, сприяючи підвищенню стійкості, у першу чергу при швидкій зміні напрямку руху.

Водій може впливати на характер свого Audi RS 6 Avant за допомогою динамічної системи керування Audi drive select. Доступні шість профілів: Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency, а також пропонуються ексклюзивно для моделей RS режими RS1 та RS2 з можливістю індивідуального налаштування, які можна активувати безпосередньо за допомогою клавіші RS-MODE на рульовому колесі. При цьому на цифровій панелі приладів Audi virtual cockpit автоматично вмикаються спеціальні режими відображення RS. Динамічна система керування Audi drive select впливає на налаштування двигуна і трансмісії, підсилювача рульового керування, підвіски, динамічної системи рульового керування всіма колесами, спортивного диференціала quattro, дозволяє регулювати звучання двигуна та керувати режимами роботи автоматичної системи кондиціонування повітря. Режим RS2 призначений спеціально для безпосереднього керування електронною системою підтримання курсової стійкості (ESC) одним натисканням кнопки.

У стандартну комплектацію нового Audi RS 6 Avant входять 21-дюймові литі диски з 10 спицями у формі зірки та шини розмірністю 275/35. У якості опції пропонуються розроблені ексклюзивно для серії RS 22-дюймові диски з 5 V-подібними трапецієвидними спицями та шинами розмірністю 285/30, доступні у різних кольорах: сріблястому, Matt Titanium з полірованою поверхнею та Anthracite Black з полірованою поверхнею. У стандартній комплектації сталеві гальма RS з вентильованими перфорованими дисками (420 мм спереду, 370 мм ззаду) оснащуються пофарбованими у чорний колір супортами, у якості опції пропонуються супорти червоного кольору. Для доступних у якості опції керамічних гальм RS пропонуються супорти сірого, червоного або синього кольору. Діаметр дисків цих гальм становить 440 мм спереду і 370 мм ззаду. Система керамічних гальм RS нової конструкції важить на 34 кг менше, ніж версія зі сталевими дисками, що дозволило зменшити вплив непідресорених мас. Електронна система підтримання курсової стійкості (ESC) має спортивний режим, а в разі потреби її можна відключити повністю.


Спортивний та універсальний: інтер'єр

Унікальний дизайн інтер'єру підкреслює його орієнтованість на водія, а декоративні вставки у кольорах Aluminum Race та Anthracite вказують на спортивний характер нового Audi RS 6 Avant. Завдяки горизонтальній орієнтації і тривимірній структурі, поділеній на кілька рівнів, передня панель виглядає легкою і вузькою. Інтерфейс користувача повністю цифрової операційної системи гармонійно поєднується з дизайном чорної панелі. Верхній дисплей MMI touch response практично невидимий на фоні архітектури з чорних панелей. Режим RS Monitor дозволяє водієві використовувати верхній дисплей для відображення інформації про температуру компонентів привода, максимальне значення динамічних перевантажень та даних щодо тиску в шинах і їх температури. На цифровій панелі приладів Audi virtual cockpit у спеціальному режимі відображення RS виводиться інформація щодо тиску в шинах, значення крутного моменту, вихідної потужності, температури моторної оливи, тиску наддуву, часу проходження кіл, значення прискорення та динамічних перевантажень. Світловий індикатор перемикання передач повідомляє водія про необхідність вмикання вищої передачі при досягненні максимальної частоти обертів двигуна. Доступні як опція світлодіодні фари RS Matrix з лазерним освітленням також пропонують кілька варіантів графіки у стилі RS.

На повністю оббитому перфорованою шкірою спортивному рульовому колесі з усіченим знизу ободом і великими підрульовими перемикачами передач RS розташовані багатофункціональні клавіші, завдяки яким водій може безпосередньо обирати нові режими RS1 та RS2 динамічної системи керування Audi drive select. У салоні логотипи RS та RS 6 прикрашають рульове колесо, сидіння і підсвічувані накладки порогів дверей. При відчиненні передніх або задніх дверей на поверхню дороги проектується емблема Audi Sport.

Спортивні сидіння з оббивкою з чорної шкіри Pearl Nappa та Alcantara оздоблені рельєфними логотипами RS і ромбічним візерунком. У якості опції пропонуються спортивні сидіння RS з оббивкою з перфорованої шкіри Valcona, прикрашені візерунком у вигляді бджолиних стільників і рельєфними логотипами RS. Крім того, завдяки перфорації уперше стала доступною функція вентиляції.

Два пакети оздоблення RS, червоний і сірий, дозволяють додати кольорових штрихів та підкреслити спортивний стиль салону. Ця опція передбачає оббивку обода рульового колеса, чохла важеля селектора і панелей для колін матеріалом Alcantara з контрастною строчкою. Довершують перелік елементів пакета ремені безпеки з кольоровими кромками та підлогові килимки у стилі RS. Додаткові можливості для персоналізації пропонують декоративні вставки з карбону і натуральної деревини, а також у кольорі Gray Brown або Matt Aluminum.

Новий Audi RS 6 Avant став ще просторішим. Об'єм багажного відсіку становить від 565 до 1680 л, а ширина між колісними арками є відтепер 1,05 м, що на 14 мм більшою, ніж у попередній моделі. Спинку багатомісного заднього сидіння, поділену у співвідношенні 40:20:40, можна зручно розблокувати і прибрати з багажного відсіку. Кришка багажного відсіку з електроприводом і поличка багажного відсіку входять у стандартну комплектацію. У поєднанні з комфортним ключем система безконтактного керування дозволяє відкривати кришку багажного відсіку характерним рухом ноги. Доступний як опція складаний тягово‑зчіпний пристрій оснащено електроприводом розблокування. Ще одна опція - асистент маневрування з причепом Trailer Assist, який використовує камеру і допомагає водієві рухатися заднім ходом та маневрувати з причепом.

Широкий вибір: мультимедійна система, системи допомоги водію, кольори та матеріали

Оснащення нового Audi RS 6 Avant включає широкий перелік функцій комфорту, комунікаційного обладнання та систем допомоги водієві. Завдяки цьому він поєднує справді спортивний характер з необмеженими можливостями для поїздок на далекі відстані та надає підтримку водієві у багатьох ситуаціях. Доступні понад 30 систем допомоги водію, у тому числі асистент Adaptive Cruise Assist (ACA), асистент проїзду перехресть Intersection Assist, система попередження про зміну смуги Lane Change Warning, система попередження про наближення до бордюру Curb Warning та камери системи кругового огляду.

За детальнішою інформацією звертайтеся, будь ласка, за телефоном 297-1-297

18 Вересня 2019

Повернення до списку

Ауді Центр Львів на Липинського 320x160_ASER_P_161002_rgb.jpg

Відділ продажу автомобілів:
79019 м. Львів, вул. Липинського, 54 Д
Тел.: +38 (032) 297-1-297
salon@audi.lviv.ua

Сервісний центр:
79019 м. Львів, вул. Липинського, 54 Д
Тел.: +38 (032) 297-1-297
service@audi.lviv.ua

Записатися на тест-драйв Тест-драйв

Обирайте будь-яку модель з нашого тестового парку та проведіть тест-драйв у зручний для Вас час.