Audi Garantie > Garantie > Audi Deutschland

Новини Audi

Легкий, ефективний, потужний

Легкий, ефективний, потужний: новий турбодвигун Audi для DTM.

Початок нової ери в DTM: у сезоні 2019 року гоночні автомобілі І класу популярної серії турингових перегонів розпочнуть використовувати сучасні та високоефективні турбодвигуни.


Чотирициліндровий силовий агрегат Audi RS 5 DTM з робочим об'ємом 2,0 л розвиває потужність понад 610 к. с. За допомогою функції «push-to-pass» водії зможуть короткочасно збільшувати потужність на 30 к. с.

Після майже двох з половиною років розробки та приблизно 1000 годин випробувань на динамометричному стенді новий гоночний двигун Audi готовий до першого використання у гонках, що відбудеться 4 травня на трасі Гоккенгаймринг (Hockenheimring). «Наші водії вже під час першого тесту були в абсолютному захваті, - повідомив керівник Audi Motorsport Дітер Ґасс (Dieter Gass). - Разом з тим перехід від атмосферної V-подібної «вісімки» до турбодвигу надважливий не лише завдяки додатковій потужності приблизно 100 к.с. Відтепер у серії DTM ми будемо використовувати високоефективний двигун такого типу, який вже встановлюється на багато серійних автомобілів групи».

Нові правила І класу серії DTM спрямовані на забезпечення максимальної ефективності. Як і в серійних автомобілях, завдання полягає в отриманні максимуму від наявного пального за рахунок високого ступеня стиснення та неймовірної ефективності. У серії DTM обмеження витрати пального становить 95 кг/год. «На перший погляд, це велика кількість, але з урахуванням потужності, що перевищує 610 к. с., насправді це не так, - пояснив керівник відділу розробки двигунів Audi Motorsport Ульріх Барецкі (Ulrich Baretzky). - Двигун DTM має дуже низький показник питомого споживання пального, що зараз знаходиться у межах, типових для дизельних двигунів. Що стосується маси і легкої конструкції, зокрема, в контексті обмеження викидів CO2, ми визначили кілька підходів, які, сподіваємось, будуть реалізовані у майбутніх дорожніх автомобілях, як це було у випадку з першим TFSI для Ле-Мана і TDI».

Компактний чотирициліндровий турбодвигун з системою прямого впорскування (TFSI) важить усього 85 кг, що вдвічі менше, ніж атмосферний V-подібний 8-циліндровий двигун, який використовувався у серії DTM до цього. У результаті суха маса Audi RS 5 DTM стала меншою ніж 1000 кг. Питома потужність відтепер становить приблизно 1,6 кг на кінську силу.

Як і раніше, двигун DTM повинен витримати повний сезон, тому його розрахунковий ресурс становить приблизно 6000 км. «Формат DTM кидає серйозний виклик, - підкреслив керівник відділу розробки силових агрегатів Audi Motorsport Штефан Дреєр (Stefan Dreyer). - Великий пробіг, розподілений між багатьма заходами, що передбачають заїзди на короткі дистанції, витримати справді непросто. До того ж за характеристиками вібрації чотирициліндровий двигун повністю відрізняється від V-подібної «вісімки». Це стало серйозною проблемою на етапі розробки двигуна і створило значне навантаження на наші динамометричні стенди». Потужність, що зросла більш ніж на 100 к. с., а також вищий крутний момент спричиняють збільшене навантаження на весь силовий агрегат.


Завдяки так званій системі «push-to-pass» водій може протягом короткого часу натисканням кнопки задіяти форсований режим двигуна, наприклад, під час обгону. За рахунок обходу обмежувача подачі пального (fuel flow restrictor, FFR) забезпечується збільшення витрати на 5 кг/год, завдяки чому потужність зростає приблизно на 30 к.с.

У гонках DTM використовується звичайне пальне, доступне на заправних станціях (з октановим числом 98), що сприяє перенесенню технологій з автоспорту у серійне виробництво. Крім того, автомобіль готовий до використання альтернативних видів пального (е-пального), які забезпечують можливість експлуатації високоефективних двигунів внутрішнього згоряння у максимально дружньому до довкілля режимі.

Висока ефективність і низька витрата пального є критично важливими чинниками у DTM: конкуренти, що можуть стартувати з меншою кількістю пального у баках та, як наслідок, меншою масою, автоматично отримують перевагу над суперниками.

Audi має багатий досвід використання турбодвигунів у автоспорті - від легендарної першої моделі quattro до успішних прототипів Ле-Мана. Спираючись на цей досвід, кожен з приблизно 2000 компонентів двигуна DTM створили заново. Компактний рядний чотирициліндровий двигун з переднім розташуванням встановлюється в Audi RS 5 DTM у поздовжньому напрямку. Турбонагнітач, максимальний абсолютний тиск якого становить 3,5 бара, встановлений з правого боку автомобіля, а його обертання підтримується системою запобігання провалу тяги (ALS), навіть коли водій прибирає ногу з педалі акселератора. Переплетення колекторів двигуна, що у режимі максимального навантаження розжарюються до червоного кольору, вміло розташували у верхній частині моторного відсіку. Передачі перемикаються при досягненні 9500 об/хв.

За деталями звертайтеся, будь ласка, за телефоном: 297-1-297


10 Квітня 2019

Повернення до списку

Ауді Центр Львів на Липинського 320x160_ASER_P_161002_rgb.jpg

Відділ продажу автомобілів:
79019 м. Львів, вул. Липинського, 54 Д
Тел.: +38 (032) 297-1-297
salon@audi.lviv.ua

Сервісний центр:
79019 м. Львів, вул. Липинського, 54 Д
Тел.: +38 (032) 297-1-297
service@audi.lviv.ua

Записатися на тест-драйв Тест-драйв

Обирайте будь-яку модель з нашого тестового парку та проведіть тест-драйв у зручний для Вас час.